Selasa, November 16, 2010

BURIED LA..NOT BURIT...DUHH!!

"Alia..DVD cerita burit dah keluar ka dak lagi"Azhan yang tengah melantak nasi tiba-tiba bersuara.Aku yang tengah merasa rendang aku hampir tersedak,Aloyah yang tengah berbuka puasa ternganga mulut,Tok tengah mengunyah nasi luah balik dan mak kat tepi peti ais dah mula cekak pinggang.



"Apa hang kata Annn???"Mak bersoal dalam nada tinggi.Dahi aku dah berpeluh.Sempat aku elak takut termasuk dalam rendang.Adik aku dah terpengaruh dengan budaya otak kuning ka?cukup la aku sorang ja..huhuhu..





"Gambar burit..kaklong yang ajak tengok dulu.."Azhan dengan muka tak bersalah.Aiikkkk..aku pulak???Apahal plak aku nak ajak adik aku tengok cerita tak senonoh macam tu.Mak pandang aku dengan muka bengis.Abis la aku..

Tiba-tiba Aloyah gelak.



"Hahahahahaha..Filem Buried la..bukan burit..hahahahhaha"Aloyah bagitau dalam keadaan masih gelak.
Ceh!! apa punya budak..sebutan pun tak betul..buat gempaq satu rumah ja.
Huhuhuhuhu...

2 ulasan:

ctnorhatika berkata...

ika pn bl tgk iklan ni ja..nik malu rsanya..wlupn sebutan dia len..tp rs geli nk tgk n dgq org sebut..hahahahahah~

Amira Amair The Poyos berkata...

ika..

tau xpa..
lawak la sebutan dia..

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!