Khamis, November 04, 2010

PUSPAKOM PUNYA CERITA LAGI...

Tadi balik ja dari kerja,aku terus selongkar laci kat bilik aku.Aku mau cari surat tukar enjin,surat kastam,segala resit-resit dan geran kereta serta segala harta merdak yang patut aku bawa masa nak ke PUSPAKOM nanti..

Menurut otai-otai lama aku,aku mybe mempunyai masalah sebab bodykit aku boleh dikatakan 100% bodykit Daihatsu Mira.
Waaaaa...
Macam mana ni??salah sorang dari otai aku pernah tukar balik ke body kancil semata-mata nak lepas PUSPAKOM.Aku ni macam mana?
huhuhuhuhuhu

Minggu depan salah sorang dari otai mau amik surat kawal selia kat JPJ..Aku taktau apa benda semua ni..aku serah semua kat depa,bagi depa yang urus....
Aku dah tak larat nak lari dari JPJ gara-gara enjin aku ni.
Pengalaman aku kena tahan JPJ buat aku serik..tak pasal-pasal aku terpaksa goda mamat pegawai tu..
Wakakakkakakkakakka..Sorry Incik Bachok..
Lepas ja semua setel..aku nak hias bagai nak rak Kancil Mira ni ok la..
hihihihihi..

Sekarang aku akan tunjuk wajah baru Kancil Mira aku..
Tarrraaaaa!







No plat patah sikit sebab aku baru selesai langgar sorang pakcik dengan motornya..hahahhahaha
Gambar di ambil dari dalam rumah yerr





Abaikan kereta aku yang berdebu lumpur..hujan-hujan ni malas nak basuh kereta

Bukan warna pilihan aku..tapi pilihan abah aku..huhuhuhu..orang support..kita ikut jer..waaaaa
Moga-moga segalanya ok la noh..
huhuhu..
nak pi mana lepas ni mesti rasa selamat gila..





Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!