Rabu, November 24, 2010

SILA KEMAS BILIK HANG

Tadi Mr.Eksekutif masuk bilik aku..then dia pun cakap..

"Mira..hang kemas-kemas bilik hang sikit.."
Lepas cakap dia terus blah..Lepas tu aku terpikir-pikir sendiri,awat bilik aku ni semak samun sangat ka?Aku tengok ok ja pun dengan mata kasar aku ni.Tapi aku try ambik gambar tengok.Ternyata bila aku tengok sendiri melalui kamera hanset aku,makanya memang bilik aku semmak gila babun.Patut la ramai cakap bila masuk bilik aku otak depa serabut..
hahahahahhaa

Pejabat TM ni semuanya old skool punya barang.Dari meja sampai ke PC.Aku rasa dari zaman Tokwan aku punya meja pa ni..
tapi yang penting..Laci tu takdak penutup dia sebab aku..hahahahahaha..tarik laci tu terus tercabut.Ganas jugak tangan aku ni.Aku rasa barang dalam bilik aku ja yang old skool.Orang lain relax ja meja depa..semua baru tu..Biasa la aku tak conform lagi..terima la seadanya,takleh cakap banyak demand-demand,kang tak conform plak..huhuhuhu..Bawah meja aku penuh dengan sapu tangan dan selipar yang dah putus...hahahahhaha..




Dua PC ni aku control.Tapi PC belakang kaler putih tu bukan aku guna pun.Ada satu lagi PC,tapi yang tu khas untuk sistem LNMS.Aku tak berani nak kacau walaupun Incik Pegawai 1 dok paksa-paksa aku guna dan belajar sistem tu.Rumit la...
Tapi memang betul la apa yang Mr.Eksekutif suruh tu..Bilik aku gila babeng punya berselerak..kertas kerja sana sini..Sampai aku sendiri pening nak mencari satu-satu kerja..
Waahhhh...gila berselerak mengalahkan bos besar!!
Padahal aku technician ja pun..!!
hahahahahahha

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!