Ahad, November 07, 2010

MENARI DI KUBUR..KALAU AKU JADI HANTU TU..AKU PUN AKAN HANTUI HAMPA JUGAK..STUPID!

Abah..Kaklong minta maaf sebab telah melanggar larangan abah.
Kaklong telah menengok cerita seram padahal abah cukup marah kalau kaklong tengok cerita seram.Abah kata lepas kaklong tengok cerita seram,kaklong akan terkena simptom-simptom menjerit macam orang gila masa tidoq..Kaklong minta maaf sebab akan buat abah tak boleh tidoq malam ni..

Selama ni semua DVD cerita Horror yang kaklong beli semua abah buang dalam tong sampah.Tak pun abah bakaq..Abah buat macam tu sebab abah takmau Azhan terlibat sama dengan hobi pelik kaklong ni.Paham-paham la Azhan kan penakut tahap ayam..kalau dia tengok cerita horror,malam-malam mesti dia lari tidoq dengan mak dan abah..
Tapi kaklong beli jugak filem-filem horror dan sorokkan depa..

Kaklong nak buat macam mana kalau dah kaklong minat cerita horror..abah pun sama gak ada keminatan yang tersendiri.Abah minat tengok cerita perang,sejarah,koboi,red indian.Walaupun kaklong menyampah tengok semua cerita tu tapi kaklong layan jugak sebab bill elektrik abah yang bayaq..huhuhuhuhu...

Tadikan abah..kaklong tengok cerita horror seram gila..sampai la kaklong teringat lagi muka hantu dalam filem tu..sebelum ni kaklong hanya takut dekat hantu dalam filem Exorcist..tapi malam ni..kaklong dah takut tengok muka hantu dalam filem ni.Sekarang kaklong tak boleh tidoq lagi..sebab kaklong dok teringat muka hantu-hantu tu..
kalau abah tak percaya..try tengok ni..




Maafkan kaklong sebab malam ni abah akan dengar jeritan macam orang gila meroyan dari kaklong..
Abah tidoq la awal..sekurang-kurangnya kalau abah terjaga nanti..abah cukup tidoq..
huhuhuhu..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!