Ahad, Oktober 31, 2010

AWEKNYA MAU DATANG...

Hari ni..Cik Wan kita tak pi buat ot pun....
hahahahahhahahahha...

Aku tak pi buat OT hari sebab seseorang yang special nak mai rumah..
Haaaa..jangan salah sangka yerrrr...bukan Incik Bachok..sebab cik Bachok dah tak special dah..selalu mai umah..Hari ni paksu aku yang jugak merangkap abaang aku nak bawa seseorang yang dikategorikan sebagai awek dia kot.muahahahaha...

Ok-ok..ini agak ganjil sebab paksu memang tak pernah ada awek..dan ni 1st dia ada awek..jadi semua rasa teruja gila...hahahahaha...Pakat-pakat dok masak semata-mata nk sambut awek paksu tu..depa baru ja berkawan..masih dalam kenal hati budi..tak tahu la yang ke depan macam mana kan..Yang aku tau..awek paksu bekerja kat Putrajaya..kerajaan leerrr..bahagian sumber manusia..wowoowowowowo..agak jauh dia sambaq noh...tapi takpa..kita tengok dulu..tu la tujuannya dia bawa mai awek dia tu..huuuuu...

Lepas ni..kalau segalanya ok...nampaknya kata-kata orang yang kata aku bakal langkah bendul tak berjaya..muahahahahhahaha..lawak arrr..langkah bendul plak..bengong betul..
Dan kalau jadi..tak lama lagi tok akan buat kenduri lagi setelah hampir 12 tahun dah tok tak buat kenduri kahwin..last tok buat masa Makcik dulu..la makcik dah ada anak 4 pun...
huuuuuuuuu..

Ok2..banyak benda nak wat ni...
tata...

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!