Jumaat, Oktober 29, 2010

NAK TERCABUT PINGGANG AKU

Haiyaa...bila period lewat..aku susah hati...sakit apala aku ni rajin sangat mai period lewat..paling lewat tiga bulan..Bila dah mai..susah hati sebab sakit plak..senggugut..
Yaaa Allah..sakitnya nak mampus tau dak..sakit pinggang,sakit perut,sakit tuutttt..
Pinggang ni rasa macam nak tercabut..
huuuuuuuuu..

Bila aku gitau hal ni kat Incik Bachok,dia boleh kata aku ni macam-macam hal..manja..
Manja kau kata!!!
Ni yang geram ni..ooooo..dia tak rasa lagi macam mana rasanya mai period kan...
Kalau la boleh tukarkan..aku tukar mai period ni kat u Incik Bachok oiii..
haaaaa..baru U tau langit tinggi rendah kan...
Bergiling-guling la ataih katil..Wa cakap lu...

Tapi kalau boleh tukar dengan incik Bachok..
dia nak keluaq kot mana menatang tu..
hmmmmm...
hehehehe..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!