Ahad, Oktober 24, 2010

KE LANGKAWI LA JAWABNYA...

Kata sepakat telah dibuat..akhirnya kami ambk keputusan pi Langkawi jugak la..
Kalau melaka tu boleh kata tiap-tiap tahun kami pi..tambah-tambah tahun lepas,sebulan sampai 2 kali semata-mata nak pi melawat Mirul ja..Boleh kata satu pelusuk Melaka dah kami masuk...main redah ja..kampung mana hala..hahahhhaa..itula abah aku..ikut dia ja..

Jadi abah cakap baik ikut makcik Idah aku ja dari ikut cadangan Makcik Fina aku.Last-last Makcik Fina aku pun pi Langkawi jugak..hahahahahha...

Kalau diikutkan family aku dah pi banyak kali kat Langkawi..aku ja belum..Masa depa pi aku terikat dengan macam-macam hal..meleleh ja air liur aku sebab teringin nak ikut..
huahuahuahua..
Ehhh..cop-cop..aku pernah pi la..tapi masa aku umur 3 tahun mek...mana nak ingat kan...
gambar jela ada pun..macam tak percaya plak aku pernah pi..Memang takdak memori langsung..
huhuhuhu..
tapi kejadian rambut aku kena tarik dengan monyet masa abah aku bawa aku pi zoo Taiping aku ingat plak..padahal masa tu tahun yang sama..huuhuhu..

Xpala..lagi pun pi Langkawi bukan nak shopping apa pun..takat nak melawat tempat-tempat menarik ja..kecuali mak aku yang nak shopping pinggan mangkuk dan periuk belanga..kaum-kaum ibu macam tu la..
hahhahahhahhaa...

Aku nak pi mandi sat la...baru balik dari tengok wayang ni..dengan Azhan dan Incik Bachok..
huahuahauaua

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!