Isnin, Oktober 25, 2010

JIWA KACAU

Baru aku tau macam mana perasaannya bila kita dah bercinta..dulu aku dok tengok ja gelagat orang bercinta..Sekarang kena kat batang hidung aku sendiri...
Waahhhhhh!
Tensionnya bila bergaduh...rasa macam nak penyepak semua yang ada kat depan mata aku..nasib baik la aku dah tinggal lama dah perangai hodoh macam jantan..kalau tak kereta abah aku plak jadi mangsa..

Waahhhhhhh...
Kenapa bila aku serius nak berbincang..boleh duduk main game plak..tak pun pi tidur.
Bila tegur suruh jadi matang..tuduh aku kata dia perangai macam budak-budak plak..
Adooiiiiiii...nak berbincang secara serius..bukan nak main game laahhhhh!!!

Aku bosan tau tak kalau macam ni selalu!!!!!!!!!!!

Waaarrrrgggghhhh..kenapa la time macamni kancil plak takdak..kalau tak boleh gak aku keluar bawa laju-laju bagi tenang fikiran!!!!!

Aku rindu gila kancil aku dengan enjin dia sekali..dia ja paham aku...
waaaaaaaaaaaa.........

Rasa macam nak baling laptop ni kedinding ja..
geraammmmmm!!!!!

2 ulasan:

Tiera berkata...

errkk..xdpt nk nolong....em..laki lmbat matang mira..so phm2 la ble dorang x seyess..geram jekk..

Amira Amair The Poyos berkata...

Tiera..

tu la..tension gila..skrg dh baik pun..hahahaha

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!