Khamis, Oktober 28, 2010

GAJI..BIL-BIL DAN HUTANG

Tadi aku dan Incik bachok kira hutang-hutang yang perlu dibayar dan baki gaji yang tinggal...Wahhh!!! nampaknya walaupun aku kerja kat TM,tapi gaji aku tak mampu lagi menandingi gaji Incik Bachok..walaupun dah ditolak dengan segala bil dan hutang,gaji Incik Bachok masih lagi di tahap seribu lebih sedangkan aku,dah ditolak segala bil dan hutang..bawah seribu...

Waaaaaaaa....kenapa jadi begini????
Waaaaaaaa.......nampak sangat rate gaji aku rendah..
Aku dah siap kira,kalau aku masuk permenant tahun depan,aku akan dapat segala elaun..tapi..tak mampu lagi...
huhuhuhuhuhuhu......

Bila la ceq nak kaya ni mak??!!!
Bila la ceq nak dapat beli rumah semi-D yang didam-idamkan..??!!
Waaaaaaaaa!

Nak tiduq la..tapi teringat plak cerita Candramukhi..eeiiii..
menakutkan!!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!