Sabtu, Oktober 16, 2010

HARI SABTU

Hari sabtu adalah hari dimana aku menghabiskan masa aku menonton TV dari pagi hingga lewat malam tanpa gangguan sesiapa melainkan aku keluar dating,menonton wayang dan shopping dengan family aku.

Hari sabtu jgak hari aku hanya baring dari selesai memasak sampai lewat malam kecuali aku ada date,menonton wayang atau shopping dengan family aku.

Hari sabtu sesuai disebut sebagai hari malas..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!