Rabu, Oktober 06, 2010

WARNA APA SEMPOI??

Start dari bangun tidoq,bawa kereta mai keja..dok dalam bilik opis..aku dok terpikir-pikir kereta kancil MIRA aku ni nak buh kaler apa?berhari-hari aku pikir..satu idea pun tak mai..aku kalau bab-bab kaler ni memang payah sikit..tak reti..abah suh buh kaler yang sama cam Gen2 biru dia..Incik Bachok suh buh kaler hijau..Alia suh buh kaler pink..Fatin cakap warna ungu pudar metalic la lawa..Mirul cakap tak payah buh cat lagi sempoi..ahh!! tak payah kira idea mirul..semua tak senonoh kalau keluar dari mulut dia..

Aku pening..takdak idea..aduh!!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!