Sabtu, Oktober 30, 2010

THERE SOMETHING ABOUT MARY VS THERE SOMETHING ABOUT MANAP

Dulu aku pernh buat cerita bertajuk There Something About Manap kat blog ni..ada dua episode tak silap aku..Sebenarnya cerita tu aku amik dari filem There Something About Mary yang diterbitkan pada tahun 1998..

Aku paling suka skali ending cerita ni time Ben Stiller menangis sebab dia pikir Mary tak cintakan dia sebaliknya Mary pilih si Brett yang berbadan besar lagi baik hati tu..
kelakar gila..





Tapi Mary sebenarnya dah jatuh hati dekat keikhlasan hati si Ben Stiller ni sebab dia sanggup carikan bekas kekasih Mary ni semata-mata nak Mary ni gembira..padahal dIa dari zaman sekolah lagi minat kat Mary ni..Huuuuu..
Last-last Mary pilih dia jugak..
Tapi tak tahan tang adegan kena tembak tu..
hahahhahha

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!