Sabtu, Oktober 23, 2010

OT DAN SET BILIK TIDUR SERTA BARANG LAMA TAHAN DARI BARANG ZAMAN SEKARANG

Hai..nama saya Amira Amair..nama saya panjang lagi..malas nak tulis..lenguh...
Saya ada kat opis skarang..sebab saya OT..
hahahhahahaha

Takbleh blah betul dok bersaya-saya..
huhuhuhuhuhu..
Semalam aku takdan nak tulis banyak-banyak sebab BZ..balik rumah pun bizi gak sebab pi cari set bilik tidur..
dah jumpa yang berkenan..
wah..suka-suka..
Akhirnya dapat beli set bilik tidur yang diidam-idamkan..

Walaupun aku rasa mahal gak..bocor poket aku..tapi berbaloi..aku nak pakai dalam jangka masa yang panjang...sampai aku kahwin beranak pinak aku nak pakai..jadi kena beli yang berkualiti macam set bilik tidur mak aku..
20 tahun lebih pakai weii....
kalo orang lain taktau la..tah-tah dah dicampak atau rosak bertahun-tahun dulu..aku nak ikut stail mak aku..beli sekali mahal..tapi jimat dalam jangka masa yang lama..

Sebenarnya barang dalam rumah aku semua antik-antik belaka..
hahahahaa..
ada tv yang berusia 25 tahun tau..jenma SETRON.Sekarang mana ada TV jenama tu..abah aku stil pakai lagi..taruk dalam bilik dia..
Peti Ais pun sama la..sama umur dengan aku..Tah jenama apa..dah tertanggal tulisan dia..Mak pakai lagi walaupun ada peti ais baru..bukan takat peti ais,kerusi rotan..mesin basuh..
hahahhahaha..antik gila la..
bila digabung dengan barang-barang baru..
caca merba..hahhaahhahaha..
Mak aku memang sayang barang-barang lama dia..sentimetal value katanya..
jadi semua ada dua..
hahahahhahahha..


Tapi...
Oleh sebab duit aku dah tersusut banyak..
maka aku kena buat OT lebih la..
huhuhuhuhuhu....

ok cau dulu..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!