Ahad, Oktober 10, 2010

CERITA DISEBALIK GAMBAR 1

Sedang online guna laptop abah..


Tadi masok godam laptop abah,aku terjumpa satu fail gambar.Jadi aku buka tengok...banyak gak gambar yang ada,tengok-tengok terselit jugak gambar aku dengan Incik Bachok.Walaweyyyy..macam mana gambar ni terselit kat sini yaa..???Aku pun tak simpan dah gambar ni sejak kad memori aku rosak tahun lepas..hahhahaha..Gambar lama ni,masa ni aku tak pakai tudung lagi dan masa ni kurus lagi..hahahahhaa...

Dan masa ni first time aku jumpa dengan Incik Bachok setelah agak lama jugak la kami berkawan baik kat alam maya..kikikikikiki..
Masa ni kami sekeluarga bercuti kat Kelantan bersempena ulang tahun perkahwinan mak dan abah yang ke 22.Masa ni tahun 2008 tak silap aku la..hahahaha..lawak bila tengok muka dua-dua ni..huduh betul.
Masa ni pukul 1.30pagi kot,sebab tu mata aku kuyu sikit.Ngantuk la..tempat gambar ni diambil kat lobby hotel malam sebelum kami bertolak balik ke Penang.Kami dok kat Kelantan 3 hari 2 malam.

Gambar Stim??hahahahahha!

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

fuyooo 1st time jpa tros amek gmbar knangan tuuu

Mrs Poyo berkata...

cik Tiera..

hahahhaha..dia beria-ria nak ambik gambar..sentap jugak la bila dia tarik badan mira dekat ngan badan dia masa nak ambil gambar tu..
hahhahahhahah..

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!