Rabu, Oktober 06, 2010

KENANGAN VIDEO KLIP:WE ARE THE CHAMPION-QUEEN

Masa aku darjah 3,tahun 1996.Masa tu tengah hangat sukan Olimpik kat Atlanta,Georgia kat Amerika Syarikat.Masa tu semua orang layan tengok Tv2 atau TV1 sebab masa tu Tv kerajaan ni tayang secara live acara-acara sukan yang dipertandingan.Jiran sebelah rumah,jiran sekampung,jiran sepekan,jiran sebandar,jiran senegeri,jiran sebelah negeri,jiran senegara,jiran satu asia,jiran satu bumi kecuali alien-alien kat planet lain semua layan Olimpik termasuk family aku.

Satu tengahari,taktau hari apa,aku tengah layan TV2 kot,tengok-tengok depa tayang satu video klip tunjuk atlit-alit pelbagai sukan dari pelbagai negara.Lagu latar video klip tu ialah lagu We Are The Champion nyanyian kumpulan Queen.Aku try search la kot-kot ada video klip tu.Takdak..tapi takpa..dengar lagu dia saja pun dah ingatkan aku pada Sukan Olimpik time tu..meriah abis satu kampung.




Best jugak main piano tak pakai baju..sejuk ja..jimat elektrik..
hahahhahahah

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!