Ahad, Oktober 03, 2010

INCIK BANK DAN RANCANGAN MASA DEPAN

Sekarang aku tengah kemas-kemas maklumat diri aku,kerja aku..gaji aku..
Esok aku nak jumpa Incik Bank..ada urusan berkaitan masa depan.Sebagai permulaaan..sebanyak blablabla akan aku dotdotdot.Lepas 4 tahun akan datang,aku ada cadangan nak dotdotdot lagi sejumlah blablabla..

Nasib baik mak sedara aku pekerja bank jugak.Dia penasihat kewangan aku paling bagus.
hihihihihi..

Kalau makjang boleh beli rumah sebelum umur 25 tahun,aku harap aku dapat beli rumah sebelum umur 30 tahun.
Aminnnn!

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bguihnya ada pnasihat kewangan..cerah msa dpan

Mrs Poyo berkata...

Tiera...kdg2 ceq tak ikut pun nasihat dia..hahahahhahaha..

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!