Isnin, Oktober 04, 2010

ALA...SAKIT PERUT LA PLAK..BARU NAK LAYAN

Pagi-pagi ja bangun memang aku rasa malas nak mampus nak pi kerja.Dah la batuk tak baik lagi.Lepas tu kena masuk meeting.Aku malas betul masuk meeting,tapi nak buat macam mana.Kena layan masuk jugak la..Macam-macam benda aku nak kena pikir ni.Dah la hari ni adik aku Si Mirul nak nak pi interview tempat yang sama Incik Bachok Interview.Jari risau plak kat kedua depa ni..Waduhh...
Aku sakit perut ni..nak tulis pun tak lalu..
Aduh!!
Cau dulu la..
huhuhuhu..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!