Jumaat, Oktober 08, 2010

URAT SERONOK

Tadi aku batuk bagai nak rak.Abang Syed yang mai bilik aku nak setel hal yang melibatkan sampai ke Cyberjaya sana noh pandang aku sambil geleng kepala.

"Awat abang Syed pandang macam tu,tak suka ka bunyi batuk mira yang merdu ni??"Aku soal abang Syed sambil bergurau..

"Abang Syed rasa hang kena kahwin la Mira..baru batuk hang baik.."jawab abang Syed sambil tulis sesuatu pada borang yang aku bagi kat dia tadi.

"Eh..awat plak kena kawin?apa kena mengena kawin dengan baik batuk??"Aku soal tak puas hati.Deret ja suh aku kawin..mana boleh!

"Abang Syed rasa urat seronok hang tersimpul ni,sebab tu hang batuk tak baik-baik..hang kawin mesti urat seronok hang ok balik..serta merta batuk hang baik"jawab Abang Syed balik sambil berjalan pi masuk ke bilik Mr.Eksekutif tanpa pandang muka aku.


Urat Seronok???

Hanya orang yang dah kawin paham kot..
Aku yang tak kawin lagi..
tak paham..
huhuhuhuhuhu

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!