Selasa, Oktober 19, 2010

KEPALA SAJA..MUKA TENANG GILA

Tadi masa aku tengah kemaskini semua akaun email ngan akaun gmail aku..(besa la..aku ada sepuluh akaun emel..masuk yang TM yang emel..11..hahahhahah),aku terjumpa satu emel dari seorang penyelia tapak masa aku kerja dengan Arkitek dulu,Razak..

Ni ada gambar kejadian orang kena langgar dengan kereta api tahun lepas hujung bulan satu dekat sebuat tempat yang diberi nama Wellewatta..Tak pasti plak tempat ni katna kan..sama ada di India atau Afrika..

















Muka brader ni tenang gila..takdak muka terkejut pun..ni mesti kes bunuh diri..
huhuhuhu..
Nak termuntah la..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!