Khamis, Oktober 14, 2010

RANCANGAN KA RANGKA?

Tadi lepas balik kerja,aku terus pi rumah makjang aku a.k.a penasihat kewangan aku..wahahhaha..Ada kes duit aku yang perlu diselesaikan.Balik ja dari rumah makjang aku kat Sungai Petani tu,aku potong-potong bawang,ikan kering.Esok pagi-pagi kena masak untuk kenduri tahlil kat opis aku..Huhuhuhu..kerja kat TM,kena pandai masak gak,berpotensi disuruh masak jika ada kenduri..save budget katakan..
huhuhuhuhu..

Esok jugak,waktu lunch kena jumpa incik bachok..ada hal jugak..petang tu..kena keluar ke rumah pelanggan dengan abang Syed...
Balik dari kerja,kena pi Sungai Petani lagi..setel hal duit dengan penasihat kewangan aku a.k.a Makjang aku sendiri..Setel kes duit,hidup aku aman ot lepas ni..ataupun bertambah-tambah tak aman,...

Hari sabtu,kena jumpa mekanik..bincang hal kereta.Hari ahad jumpa Incik Bachok plak..
Wahhhhh..siap cerita sampai hari ahad.memang tak tahan betul la..hahhahhaha..

Dah ngantuk..esok nak bangun awal..huhuhuhu..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!