Selasa, Oktober 05, 2010

BORING DI TEMPAT BARU

Elok ja aku buka inbox emel aku pagi tadi,emel dari Naim tiba-tiba masuk..


Mira,OT aku bos tak approve lagi..khabar-khabarkan pada dia nah..
Aku boring la Mira...First day dah boring..
Tension!!


Kesian hang Naim..Tapi nak buat macam mana hang kena bertukar kat Pulau Langkawi sana.
Harap hang dapat bos yang best macam Mr.Eksekutif la noh..


Aku dengar-dengar cerita Papa Fatin jadi bos hang..taktau la..
Kalau abah aku jadi bos hang,,mesti hidup hang ceria selalu..
hahahahahhahahahha...
hahahhahahahahhahahha..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!