Ahad, Oktober 03, 2010

KENANGAN VIDEO KLIP:MASIH JUA-DOUGLAS LIM FEAT CHEALSIA NG

Masa aku kerja dengan Incik Arkitek,aku ada baik dengan seorang budak praktikal bernama Naim.Jadi aku dan Naim memang selalu buat kerja sama-sama,ponteng kerja sama-sama.Kalau kami rasa malas,kami akan tengok DVD atau pun surt internet ja.
Kadang-kadang Naim join aku jugak tengok cerita Ghost Lakonan Cheryl Samad kat internet sebab aku selalu ketinggalan tengok cerita tu yang ditayangkan pada Khamis malam jumaat.Masa tu aku memang gila betoi tengok cerita tu.Memang best.Bila aku dengar lagu tema drama ni dan tengok video klip dia.Mesti aku ingat kat Naim.

Incik Bachok jangan jeles kalau aku ingat kat Naim yeerrr..Naim dah ada awek yang belajar doktor kat Bandung.Ok!




Aku tengok siri pertama ja.Yang kedua tak pernah tengok pun.
Huhuhuhuhu..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!