Sabtu, Oktober 16, 2010

DRAGNET 1987

Ni lagu ni untuk Filem Dragnet keluaran 1987 lakonan Tom Hanks dan Dan Ackroyd.
Lagu ni di nyanyikan sendiri oleh dua orang pelakon ni,memang kelakar sikit lirik dia,ada kena mengena dengan dialog yang terdapat dalam filem ni.

Filem ni mengisahkan dua orang pegawai polis yang berlainan perangai,seorang sangat serius dan tak sensitif lakonan Dan Ackroyd dan seorang yang berperangai gila-gila dan liar lakonan Tom hanks dari unit homisid menyiasat tentang huru hara tentang kecurian dan rompakan yang berlaku di bandar Los Angeles.Huru hara ni dilakukan oleh sebuah pertubuhan paganisme yang yang menyembah syaitan.

Memang kelakar habis cerita ni..
jom layan lagu tema filem ni..




Tom hanks merupakan pelakon yang adik aku Mirul betul-betul minat selain dari pelakon Mel Gibson.Dan aku ada juga membeli DVD-DVD filem lakonan Tom Hanks ni..
Dia memang comel la masa muda-muda dulu..

Oleh sebab hang kata aku comel,aku kasi gambar aku skali ngan sain otograf aku ok!

Tapi la ni rupa Tom Hanks tau dak macam mana?

Tarrraaaa!


Koya blanar mu ni.nanti mu tuo, kawe gelak sakan kat mu!!!

Hahahahhahahahaha....

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!