Sabtu, Oktober 23, 2010

AKU,PAKCIK MAT PENING DAN....HUHUHUHUHU

Sebenarnya aku boring ni..kerja aku dah habis,tapi aku tak boleh balik lagi sebab abah aku terkandas kat Pulau sana.Ada masalah apa tah dengan kerja dia...
waaaaaaaa...
ramai yang ot hari ni dah balik..
aku ja dok tercangak kat sini dengan Pakcik Mat Pening...
Sebab apa panggil Dia Pakcik Mat Pening?
Sebab dia selalu sebut perkataan pening..
Tak kira masa..

Asyik pening ja..
Aku pun kadang-kadang nak tergelak dengan dia..
hohohoho..
Ni dok kira duit gaji kat belakang aku ni.
Nak bayar hutang katanya..
Dok sebut pening ja dari tadi..
hahhahahahhaha..

Masa buat kerja..kalau time bz ja..dia kalut-kalut lari sana sini nak pasang talian untuk pelanggan tak kira la pelanggan telefon ka,CDMA ka..Streamyx ka..mesti sebut pening-pening..
hahhahahhahahha..


Ni tiba-tiba nak belanja aku plak dah..
kalut ja keluar pi beli makanan..
Dah la aku takut weiii..
aku sorang ja ni..
dah la opis ni bangunan lama....
macam-macam cerita..
kang aku jumpa apa ka...
wAAAAAAAAA....

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!