Rabu, Oktober 20, 2010

SELAMAT BERSALIN KULIT WAHAI KANCILKU

Petang satgi,lepas balik dari kerja aku akan terus hantar kereta aku ni bengkel mengecat.
Lepas tu abah akan ambul aku kat sana.Bengkel mengecat tu dekat Padang Serai,Kedah.15 minit ja dari rumah aku.hahahahahhahahha..kalau tak jem la...

Lepas ni hari-hari abah akan tumpangkan aku ke tempat kerja.Kalau tak sempat,aku akan naik bas ja..
huhuhuhuhuhu..

Dua minggu jugak la Kancil Mira aku lepak kat sana..muahahahhahahaha..tu paling awal la..paling lewat sebulan..
huhuhu..
Lepas ni nak pi mana-mana kena pinjam kereta abah la..
waaaa.....

2 ulasan:

Linglung berkata...

apa kaler baru lu punya mira? gua pon tgh bajet2 nak tukar kaler kete ni..

Mrs Poyo berkata...

gua mau buh kaler oren..tapi abah gua nak gua sapu kaler biru tua gen2..sbgai anak yg mndengar kata..gua terpaksa ikut..

Dua minggu jugak gua bajet dia tersadai kat dalam bengkel tu..nak ketuk2 lagi..buka2 lagi..
RM1500 GAK LA DUIT GUA MELAYANG..

Lu pakai keter ape?

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!