Ahad, Oktober 10, 2010

DAH JUMPA YANG SESUAI

Gambar ni diambil masa aku keluar lunch dengan Ida.Aku snap gambar ni kat Stesen minyak masa Ida tengah isi minyak kat Keta dia..Berkenan gila dengan warna oren hitam ni..Ni tang sisi..kalau tengok tang depan..walawehhhh! suka-suka..

Lepas tu masa aku dengan abang Syed dalam perjalanan pi rumah pelanggan sebab ada kes kerosakan,lalu pulak kereta kancil lain warna yang sama depan van kami.Issshhhh..tak sempat nak snap gambar..guna warna yang sama,oren hitam..tapi lagi cun..

Ok-ok..aku memang tekad nak buh kaler ni kat Kancil Mira aku.Setel ja pasal cat,aku akan pi setel dengan Puspakom plak untuk kes tukar enjin.

Tak larat dah nak lari-lari bila nampak JPJ...
huhuhuhuhuhu

Setelah disiasat..keta ni milik anak tokey stesen minyak ni..
hehehehe..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!