Isnin, Oktober 25, 2010

WAAAAAAA!!!

Sekarang aku diberi tugas buat kiraan akaun plak untuk tempat kerja aku.Tiap-tiap bulan pulak kena hantar Butterworth jumlah kiraan kewangan tu..
Semua elaun,claim-claim,OT yang dibuat oleh staff bahagian tempat kerja aku, aku kena kira..Waaaa...macam pembantu akaun plak..Dah la aku paling benci bab kira-kira duit ni..
huhuhuhuhuhuhhuhu..
Maknanya sekarang ada 4 tugas aku kena buat..


1)Pembantu Mr.Eksekutif

2)Kaji siasat pelanggan-cari alamat rumah,cari cabinet,check kabel,check dp yang sesuai untuk line yang akan dipasang kat rumah pelanggan

3)Buat Doket-maksudnya,aku kena repair kerosakkan kat rumah pelanggan ataupun kerosakkan kat kabinet TM

4)Buat akaun-akaun ni la...waaaaa......



Ni contoh Cabinet TM..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!