Jumaat, Oktober 08, 2010

MELAWAK YANG BAWA KE MATI

Melawak sampai eksiden budak tu..apa kes..Aku selalu melawak macam ni kat mak ngan tok aku..

huhuhuhuhuhu...

Aku rasa depa pun tak jangka nak jadi camtu..

huhuhuhu..

2 ulasan:

Penanggah berkata...

cilakak.. ini dah kira lawak membunuh ni.. x pasal2 jd mendiang..

Amira Amair The Poyos berkata...

spy penanggah..tu la pasai..lepaih ni tak berai nak buat lawak cmtu lg at tok aku dah

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!