Isnin, Oktober 04, 2010

KALAU LEBIH,JALAN LA HANG....

Tadi,aku batuk tanpa henti..Beberapa orang pakcik dan beberapa orang abang pandang aku sebelum sambung balik kerja depa.Tiba-tiba ja Pakcik Ismail Daud bersuara.

"Zul,kawan hang tu berapa hari?"Soal dia.Abang Zul Rafar pandang aku sambil senyum lepas tu jawab balik pertanyaaan Pakcik Ismail Daud.

"Owhhh..ada la dalam 15 hari..lepas tu 'jalan' la dia..."Balas Abang Zul.Incik Pegawai 1 dan Incik Pegawai 2 hanya ketawa.Depa ni ceriita pasal apa ni..aku tak paham betoi la..

"haaaa..Mira,hang dah batuk berapa hari?"Soal Pakcik Ismail Daud kat aku pulak.

"Batuk?adala dalam seminggu dah.."Aku jawab tanpa sebarang syakwasangka dan irihati.

"haaa....lambat lagi la tu..tapi kalau lebih dari 15 hari..mybe jadi macam kawan Abang Zul hang ni.."kata Pakcik Ismail siiringi ketawa yang lain-lain..


Sampai hati....
huhuhuhuhuhu...

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!