Selasa, Oktober 05, 2010

CANTIKNYAA....NAK PI LA..

Kadang-kadang staff dari mana tah Negeri Sembilan la..Melaka la..Pahang la..tiba-tiba hantar emel benda-benda menarik kat aku.
Baru sekejap tadi aku terima emel dari seseorang...
Sekali aku tengok gambar-gambar kat bawah ni,aku rasa kagum sangat dengan alam ciptaan Allah ni.Benda yang kita tak pernah tengok atau fikir atau ingat benda tu wujud sebenarnya memang wujud pun.Aku lagi kagum dan jeles jugak la sapa yang ambil gambar-gambar kat bawah ni..Untung depa..

Amboi..berehat noh..


















Agak-agaknya kalau aku terjun masuk dalam lubang ni,sampai kemana la dasar dia..??















Aku teringin betoi la nak pi tempat-tempay ,macam ni..huhuhu

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!