Khamis, Oktober 28, 2010

SEKARANG AKU PUNYA KAKI TAK PATAH LAGI!!!!

Tadi,Tauke Lee a.k.a Lembu call aku.


Tauke Lee: Amoiii..u punya kancil Mira sudah siap maaaa...

Aku : Aikkkk!! U cakap hari sabtu baru u boleh kasi wa angkat maa..apasat esok plak..??

Tauke Lee :Haiya amoi..Wa kasi bikin lambat u bising..Sikalang wa kasi bikin awal u lagi mau bising jugak ka??

Aku: Errrkkkkk!!! (Cilaka Tauke Lee)

Yeeeyyyy..Kancil Mira aku dah siap..
sukanya!!!!
Lepas ni indah hidup aku diterangai warna cat baru kancil Mira aku..
Yieeehaaaaaa...
Wink..wink..wink..toink..toink..toink..(alamak..apasal aku boleh tulis perkataan bunyi ni..macam budak-budak sekolah daa..hahaahahhaha)

Lepas ni bahagian dalam pulak kita kena kasi cantik sikit maaaaa...
Heeeeeee!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!