Isnin, Oktober 04, 2010

KENANGAN VIDEO KLIP:BROKEN-AMY LEE FEAT SEETHER

Masa belajar dan tinggal di asrama Sekolah Teknik Butterworth dulu,aku suka baca buku Utopia.Dengan cara tu saja aku dapat hilangkan streess belajar.Paham-paham la kalau sekolah teknik macam mana.Incik Bachok pun dulu Sekolah Teknik juga,cuma aku nakal dari dia kot.
huhuhuhuhuhu..

Kegemaran aku yang suka baca buku Utopia ni aku kongsi dengan kawan aku,Si Nurul Hanis Zuraidi tu.Jadi,adakalanya kami kongsi duit nak beli buku tu.Yang bestnya pasal buku Utopia ni ialah dia bagi jugak lirik lagu.Haaa....dah la aku ngan Anis minat jenis muzik yang sama.Paling kami suka masa tu Si Amy Lee la.Kalau pakai eyeliner,mau tebal gak macam Amy Lee..
Anis jugak suka nyanyi lagu ni..
Teringat zaman nakal kami sampai kena buang asrama dulu..
huhuhuhu..




Anak Anis comel..gebu macam dia..kalau aku ada anak perempuan,mau saja aku jodohkan ngan anak hang..hahahhaha..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!