Ahad, Oktober 03, 2010

KELLOG K

"Mira..oh mira!!! Mai sat!!"Aku yang tengah baca paper dalam bilik plak sekali lagi terganggu bila abah panggil aku.

"Awat abah?"soal aku sebaik saja berdiri kat depan abah yang tengah tengok tv..

"Hang punya badan lindung tv?derita apa pun aku tak nampak..tu tandanya badan hang naik mendadak..hang sesuai makan menatang tu.."kata abah sambil tunjuk kat tv.
Aku pun tengok la..Iklan Kellog baru..Kellog K..Untuk turun berat badan..


Yang ni bukan yang aku tengok kat TV



"Apa macam?ada berani makan?"soal abah sambil angkat kening.
huhuhuhuhuhu....

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!