Ahad, Oktober 10, 2010

GANAS DAN SOPAN..

Gambar kat bawah ni gambar 4 orang gadis yang ayu-ayu nampak baik gitu kan..
Ni la kawan-kawan aku yang satu sekolah Teknik dengan aku dulu.Ketiga-tiga depa ni dari aliran Teknik.Aku ja dari Aliran Vokasional.See,walaupun aku kelas lain-lain dengan depa,aku kawan dengan depa sampai la..ada lagi kawan-kawan lain yang tak terdapat dalam gambar ni.
Mashitah dulu belajar kelas Pengajian kejuruteraan Elektrik,Husna pulak Pengajian kejuruteraan awam 1,dan Siti Zainab plak dari kelas Pengajian Kejuruteraan awam 2.
Aku ja tersesat dekat kelas Binaan Bangunan..hohohohoho..

Masing-masing dah ada hidup masing-masing.Paling canggih Zainab la sebab dia jadi Technician Kapal terbang kat MAS.
Nampak ja macam sopan Mak Enom,tapi ganasnya Ya Allah..tuhan je yang tau..
Sama-sama kena buang asrama,sama-sama fly..sama-sama kena denda..Gaduh-gaduh pun kami main jugak..
Tapi aku paling banyak sekali dengan kena rotan.No 2 paling banyak kena rotan Masitah kot..


Dari kiri:Mashitah,Miss Poyo,Husna dan Siti Zainab
Banyak gak kawan-kawan sekolah aku dah kawin beranak pinak..kami je dok pegang status single lagi ni..Anak dara tau...
Geli sangat aihhh..
Wakakkakakakkakaka

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!