Selasa, Oktober 12, 2010

MACAM LA MASALAH TU MASALAH NEGARA

Sejak akhir-akhir ni fikiran aku runsing betoi..Aku runsing satu benda ja.Aku nak pi kerja naik apa la bila kancil aku masuk bengkel mengecat nanti.Nak naik motor,aku dah hilang skill merempit.Lagi pun motor aku ada problem,aku tak perbaharui roadtax.Hahahahahaha..

Terpikir jugak nak suh abah aku hantar ja,tapi masa pi mybe boleh?masa balik macam mana plak?Abah aku kerja bukan satu tempat dengan aku,Seberang Jaya nohh..tu pun opis ja..Tempat kerja sebetulnya kat Pulau sana.Abah aku punya bahagian bizi mak aiii..takat time balik pukul5.30ptg tu tak rock la bagi depa.

Nak tumpang orang?susah la aku nak tumpang orang..satu kerja pulak depa nak mai amik aku,hantar aku balik.Tak ke menyusahkan namanya..

Jadi pagi petang siang malam aku dok pikir ja masalah aku yang belum pun muncul lagi pun dengan gaya yang teruk lagi tak munasabah ni.Masa makan aku pikir,bawa kereta aku pikir,berak aku pikir,mandi aku pikir,buat kerja aku pikir dan sambil bersembang pun aku pikir.Last-last tadi,masa aku tengah melahap mee bandung kat kedai tepi jalan kat Permatang Rawa,aku ternampak bus Rapid Penang lalu..

Hmmmmm......

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!