Selasa, Oktober 12, 2010

KALAU BERPACARAN

Aku suka lagu ni..
Sebab aku..jatuh kena selepap kat muka aku sendiri..
Tipu la aku tak mengaku tak pernah pegang tangan dengan Incik Bachok..
Dia tak pernah peluk pinggang aku..
Aku bukan hipokrit taknak mengaku..
Sekarang aku dah kena selepap kat muka..
Mari kita lihat siapa yang kena plak..
hahahahhahahha...





Hahahahahhahahaa..
Patut bagi Incik Bachok dengar sama ni..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!