Ahad, Oktober 03, 2010

HITAM LA BEST

"Mak apa kata dinding luar rumah kita buh buh cat kaler kuning planta?"tanya aku bila aku teringat balik yang aku pernah tengok ada sebuah rumah di cat dengan kaler tu.Cantik juga.Adik-adik aku gelak ja bila aku bagi cadangan macam tu.

"Kaler merah la cantik..baru berderau mata.."Aloyah bagi cadangan plak.

"Aku tak pernah lagi tengok porang cat luar rumah kaler merah.Yang mak pernah tengok kat ruang tamu ada la.."Mak macam nak protes ja dengan Idea Aloyah.

"Yang tak pernah orang buat la kita buat,baru lain dari yang lain Ziah.."Abah yang bawa kereta menyampuk.

"Owh..kalau nak lain dari lain kita buh kaler hitam la..hahahaha"mak bergurau.

"Hitam tak boleh mak,nanti panas..serap haba..."aku cuba nak masuk teori sains.


"haaiii..aku yang hitam ni tak pernah serap haba dalam badan pun.."abah tiba-tiba buat ayat tak puas hati..
huhuhuhuhu..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!