Sabtu, Oktober 02, 2010

KAKI BERBULU

"Kak,aku rasa aku nak pi beli la seluar jeans pendek tu"aku yang sedang buat kerja beralih pandang Kak Ain.Dari tadi hati aku memang tak senang,dok ingat seluar tu ja sejak hari jumaat lepaih.

"Wei mangkuk,ape kejadahnye ko nak pakai seluar pendek ni.."Naim menyampuk.Ahhh,partner aku ni menyibuk la.

"Bia la kat dia,dia memang tak pakai tudung pun kalau luar dari kerja"Kak Ain cuba beking..

"Aku pakai tudung sepenuh masa la kak sekarang ni.."Aku bagi penjelasan.aku dah pakai tudung baik punye la ni tau.

"Abis tu ko nak beli pasaipa.?kaki berbulu,ada hati nak pakai seluar pendek"kata naim sambil tengak pc.

"Weh,mana hang tau kaki aku berbulu?"Aku soal Naim,nak tengok reaksi dia.

"Betoika kaki ko berbulu?"soal Naim ngan muka tak percaya.

"Betul aarrr..meh aku nak tunjuk.."Kata aku sambil selalk kaki seluar.Serta merta Naim keluar dari bilik aku.HHHHaaa..tau pun..time kerja mai lepak kat bilik aku.Padan muka.Kaki aku memang berbulu pun.
hahahahhahhahaa

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!