Jumaat, Oktober 01, 2010

MAU ZURIAT LAA...

Tadi petang,aku tertidur sat,Bila dah tidur..macam besa la kan..aku kan suka berminpi.Dalam mimpi aku tu aku mimpi Incik Bachok datang jumpa aku.Dia nampak happy la sangat.Aku tanya dia awat yang dia dok syok sangat.Dia pun bagitau yang dia berjaya mimpi semalam masa dia tidur.
Aku pun tanya la dia mmimpi apa.tiba-tiba ja dia buat senyuman jahat lagi gatai..aku tanya dia awat dia buat kelaku lagu tu.Tengok-tengok air liur dia meleleh sambil tengok aku atas bawah.Lepas tu aku marah dia,aku cakap awat dok buat kelaku macam jantan sangapdia terkam aku plak.Berdasarkan pengalaman aku sebagai pengamal taekwando,aku apa lagi..buh penerajang sama anu dia...Dia jerit lalu berkata.

"Adoi sayang!!! takmau zuriat ka????!!!"

Terus aku terjaga.Uihhhhh..takut aisshh mimpi aku..

Eeiiiiii...

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!