Jumaat, Oktober 01, 2010

CALON SUAMI AKU??? OH TIDAK!!! MAKKK..AKU TAKMAU DIA!!

Semalam aku mimpi angker gila.Aku mimpi mak abah aku dah ada calon suami untuk aku.Kira tu menantu pilihan depa la.Yang menakutkan lagi menantu pilihan depa tu si Gambit Saifullah.Yang berlakon cerita siong-siong tu.Ya Allah,dalam banyak-banyak pelakon lelaki kat Malaysia ni,awat la si Gambit tu plak termasuk dalam mimpi aku.Tak best langsung.Dah la aku tak minat dia,masuk pulak dalam mimpi aku..Adoila..

Mimpila Remy Ishak ka..baru jadi Nur Kasih..





Gua respek sama lu la poyo..lu mau gua masuk dalam mimpi lu..cayalah!




Tak pun mimpikan Iqram Dinzly ka..baru jadi pasangan ganas macam cerita Dunia Baru tu..


very touching my heart la..dari u sekolah sampai la u tua bangka macam ni,u tetap pilih i..
Tak pun bagi la hero drama Asmara kat TV3 tu,ala pelakon baru tu..Shaz Jazlee tu yang masuk dalam mimpi..sejuk mata memandang macam watak dia dalam drama tu..nak jadikan laki dalam mimpi pun rasa seronok la jugak.


Saye malu la..sebagai pelakon baru,rasa malu la..ala miss poyo ni..naper pilih saya..malu la..
Ni tak..si Gambit jugak jadi pilihan.Dah la dalam mimpi aku tu konon-kononnya jadi gentlemen la konon,hantar aku pi kerja,amik aku dari kerja.Baik dengan semua ahli keluarga aku.mak-mak sedra aku,pak-pak sedra aku.Sepupu sepapat aku.Cissss..
Lepas tu konon-kononnya aku masih kapel lagi dengan Incik Bachok,siap datang jumpa Incik Bachok suruh lepaskan aku sebab aku nak jadi bini dia..
Piraaaaahhhh!
Tolongla..takmau mimpi dia dah..

Ape i tak cukup better ka dari mata u,tengok ni..punya la hensem,menawan,bertubuh mantap,kegilaan wanita-wanita masa kini..u takmau lagi??

What the fak!!





3 ulasan:

Jari Jemari Pink berkata...

bahahahaahaha. OMG! mak abah!

Mrs Poyo berkata...

ni la mmpi paling ngeri yang ceq penanh mimpi

Ruth Christy berkata...

nmpk gmbr first tu, tringat pla dgn kwn skola, iras 90% ohh heee

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!