Ahad, Oktober 03, 2010

KENANGAN VIDEO KLIP:Eisley - I Wasn't Prepared

Masa mula-mula kapel dengan Incik Bachok,dia banyak kenalkan aku dengan band-band muzik yang dia minat.Salah satu darinya ialah kumpulan adik beradik,Eisley.
Lagu ni adalah salah satu lagu yang pernah Incik Bachok kasi aku dengar selain dari satu lagu depa yang bertajuk Memories..
Aku suka la lagu ni..
hihihihi...
betul-betulkan ingatkan aku masa saat kami mula berkenalan.
Chewaaaahhh!!




Oh, when the day is blue
I'll sit here wondering about you
And how the pollen fell
All around your face in strange yellow patterns

But, i wasn't prepared for this
Oh, i wasn't prepared for this

When the morning came
The bees flew down and
Wrapped themselves around me
And that's when i spoke the word
To have them trace your face for me in pollen

But, i wasn't prepared for this
Oh, i wasn't prepared for this

Come, come back to me, my, my darling
Come, come back to me, my, my darling

I wasn't prepared for this
Oh, i wasn't prepared for this

When the day is blue
I'll sit here wondering about you

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!