Jumaat, Oktober 01, 2010

SCARY MOVIE 2 VS THE EXORCIST

Oleh sebab aku sekerat hari ini hari,aku pun nak isi masa lapang aku la nak tengok DVD.Cari punya cari dalam koleksi DVD aku,last-last aku terjumpa DVD Scary Movie 2.Salah satu dari himpunan keempat-empat siri Scary Movie yang aku ada.Aku pun layan la..memang tengok banyak kali pun terbahak-bahak lagi dok ketawa sebab memang lawak.Tapi kena layan sorang-sorang la sebab Citer ni memang tak sesuai di tonton oleh budak-budak tambah-tambah Azhan tu.Kang merapu tak tentu pasal plak.Paling lawak masa part yang depa tiru dari filem The Exorcist tu,tang part Paderi Lankester Merrin datang nak berubat si Regan yang kena rasuk tu.Lagi lawak bila pembantu dia,Paderi Damien Karras yang serius,tapi muka lawak..hahahahha..

Sedutan dari Scary Movie 2





Lucah nak mampus,bengong punya paderi..
hahahahahha..

Ni dari filem asal,The Exorcist..




Malam ni nak layan filem The Exorcist la...
Kena cari lagi..dah la DVD banyak..
huhuhuhu..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!