Rabu, September 29, 2010

Aku di dalam MC

Semalam,aku tidoq awai gila..pukul 8.30 malam..pukul 3.30 pagi aku bangun,aku tengok banyak mesej dari Incik Bachok dan terselit jugak la mesej-mesej dari rakan sekerja aku kata esok nak buat gotong royong bersih kawasan opis.Deyyyy! berapa orang mau hantar mesej yang sama la..

Lepas baca semua mesej aku terus contact Incik Bachok sebab mesej last dari dia pukul 3.26pagi.Dia tak tidoq lagi sebab dia memang ada penyakit takleh tidur malam..kesian jugak..Dia pun macam panik ja bila dia tak dengar langsung apa aku cakap.Aku lagi la panik.Lepas sembang tai aku rasa macam tak sembang pun.Aku pun tidyr balik.

Pagi ni,aku MC.Aku baru terima mesej dari Rostam yang masih MC lepas pembedahan awal bulan haritu minta tolong buat satu kerja kat dia.Berkaitan kerja opis la..Apala..tengah cuti sakit pun dok pikir kerja ka?Dan mesej dari seorang rakan seopis aku..

Cilaka! ada gotong royong..hang MC plak..

Aku sakit nak mampus hang kata cilaka..mangkuk jambam betul la mamat ni...

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!