Sabtu, September 04, 2010

Rasa teruja macam budak-budak

Hari ni,perjanjian antara adik beradik kami untuk keluar bershopping bersama Abah dan mak tak terlaksana sebab abah kena setel satu projek kat pulau sana.Macam biasa,kalau dengan abah susah nak janji-janji sikit sebab dia bizi sentiasa mengalahkan ahli perniagaan..hohoho..sebab tu la hanya aku dengan adik-adik ja keluar shoping atau keluar makan sama-sama.Dah ada Incik Bachok ni,dia pun tumpang sekaki ikut la..
Jadi masa berbuka tadi,abah bagitau esok dia cuti dan akan tutup henset dia(tak pernah tutup pun) supaya takdak sapa yang akan call dia semata-mata pasal kerja ja..
Oleh sebab tahun ni tema kami beraya secara sederhana,baju pun tak sama semua..ikut pilihan hati,jadi esok pun kami shopping untuk yang patut ja..
hehehe...

Eiii..lama tak shopping sekali seisi keluarga..mesti riuh rendah macam selalu..
hahahahahhaha..
Tak sabar la plak..macam budak-budak.

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!