Sabtu, September 18, 2010

Mimpi..dimana kau..aku memerlukan mu!

Sejak bulan raya start minggu lepas,aku rasa alam mimpi aku pun tak pernah muncul dalam tidur aku.Agak kehairanan jugak bila pagi-pagi aku bangun dari tidur,fikiran aku terus blank..kosong.Selalu bangun ja dari tidur,aku akan ingat apa yang aku mimpi,apa yang aku lalui.
Ni menimbulkan syakwangsa yang tak berapa berat terhadap kepala otak aku ni.

Sebab apa aku suka bermimpi?
Sebab aku suka alam fantasi,lari dari masalah,lari dari segalanya..sebab tu bila aku rasa ada banyak masalah yang belenggu kepala otak aku ni,aku ambil jalan mudah dengan tidur.Bila aku tidur,masalah aku hilang.Jadi mood aku sentiasa ok walaupun aku ada banyak masalah yang menimpa.Lagipun mimpi kan mainan tidur..kalau budak-budak berhenti menagis bila kita beri mainan,same la dengan aku pun..
Apala..

Aku rasa aku dah banyak kali tulis pasal mimpi-mimpi ni..tapi sebab aku suka mimpi.Tak salah kan?ni blog aku,ikut suka la aku nak tulis pa,lagi pun aku menulis ikut apa yang aku pikir dalam kepala otak,luahan rasa aku.

Tadi Mirul da beli beberapa keping DVD.Kalau tak ada rasa apa-apa hal malam ni,aku layan semua DVD-DVD tu and then tidur..
Aku nak lihat hasilnya.Kalau tak berlaku sebarang mimpi,ai rasa aku terkena penyakit Incik Bachok,dia tak pernah mimpi..
Errrr..dia pernah mimpi la.. sekali..mimpi basah.Dengan aku pulak tu..huhuhuhu..Tu terjadi masa kami mula-mula kapel.hahahahahha..then tak mimpi dah..
(Aku pernah tanya apa jadi dalam mimpi tu tapi Incik Bachok tak pernah cerita.Jahat tak aku?hahahahha)

Aku kena mimpi,kalau tak, tidur aku tak bermakna..
harap-harap menjadi malam ni..
huuuuuu..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!