Ahad, September 26, 2010

4U2C UNTUK BAYAQ BIL

"Kaklong,kalau hari ahad,4U2C boleh guna dak?"Tiba-tiba Abah aku yang elok-elok dok layan History Channel bersuara la plak.Aku tau abah aku bergurau tu,aku pun boh layan.

"Awat budak ni taktau..??!aku tanya dia,dia buat taktau plak"tiba-tiba abah bersuara separuh marah plak.

"Awat?abah tanya apa?"Aku soal balik kat abah.

"Aku tanya hang,hari ahad 4U2C boleh guna dak?"

"4U2C apa plak abah hang ni?Ingat AC Mizal ka?"kata mak aku sambil ketawa.

"Loh..4U2C..yang orang dok guna la ni..bayar bil online tu..awat semua jadi lagu ni taktau..tak paham plak dah"kata abah aku lagi separuh marah.

"Tu bukan 4U2C la abah..tu Maybank2U la..."Adoi..aku bagi penerangan ni...

"Hehehehehe..tu ka?hehehehehe.."Tu ja yang terkeluaq dari mulut Abah sebelum dia pi dapur.

Apa punya turrr laa..

4 ulasan:

Bijen M. berkata...

Ha ha.
Jauh gila Maybank2u dengan 4U2C.

Mrs Poyo berkata...

BIJAN..HANG XTAU PAK AKU MCM MANA..MAIN SEDAP MULUT DIA JA NAK SEBUT APA-APA PUN..
KOKOKOKOKO..

Jari Jemari Pink berkata...

boleh bah.. 4u2c bole bayarkan bil.. dorang kaya bah. anggota pun ramai..~

Mrs Poyo berkata...

Aineynoky..

kaya ke dorang..kayap kot.hahahha

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!