Jumaat, September 17, 2010

Bila dia nak datang

Sebenarnya aku baru balik ja dari tesco ni.Pi beli barang-barang untuk masak nasi beriani esok.
Jeng..jeng..jeng..
Incik Bachok mau datang beraya la...jadi oleh sebab Incik Bachok teringin nak makan nasi Beriani aku,aku pun buat la..
lagi pun aku selalu buat nasi beriani bila aku cuti kan..
Jadi apa salahnya aku buat untuk dia.
Dia ni selalu jugak melantak masakan aku.Kalau dia mai rumah aku ja...
aku hidang la dia macam-macam kan..
nasi daging la,char koew teow ka..
masak sendiri tu..
jangan main-main..ganas-ganas aku pun aku tau masak..
kikiki

2 ulasan:

Tiera berkata...

bes la klo dia dtg..x mcm ceq..wuwuuu..

Amira Amair The Poyos berkata...

td mkn mlm ngan dia..janji dah..kena datang..kalau tak kena karate..
hahaha..

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!