Khamis, September 16, 2010

Ninja..

Tadi masa aku bersenang lenang kat kedai makan milik Tok aku(mak abah aku daa..)
Tiba0tiba aku terima panggilan telepon dari adik aku,Si Aloyah kuih lapis.Sebab adik aku ni kalau call aku mesti nak cakap ngan mak aku kan..so aku terus kasi mak aku jawab..Aku tengok mak kejap mata terbeliak,kejap ternganga luas,kejap terlopong.Mai gempaq la jugak awat muka mak aku jadi lagu tu..elok mak aku matikan talian talipon,mak pandang aku..

"Baby muntah atas katil aku!!!"
Alamak!! mem besar da mengamuk daa...

Sampai ja kat umah,aku tengok Aloyah teercangak atas sofa dengan muka sedey macam cipan sambil keringkan rambut dia yang basah.
Dengan segera dia pun cerita yang dia punya rambut abis kaler hijau sebab tertidur atas muntah Baby..
hahahahahahaha...
Memang lawak..lagi lawak sebab aku kena cuci semua muntah tu..
Dah la bau macam hampeh..aku tengok rupanya pun tak tahan..
bagi mengelakkan aku pulak termuntah..aku kenakan perisai siap-siap kat diri aku..
Nak amik..




Cantik tak?jhahahha

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!