Khamis, September 23, 2010

MIMPIKAN AFRIKA

Arrrggghhh! Tension betoi la..Sekarang ni nak mimpi fantasi kanak-kanak memang susah.Asyik mimpi benda-benda serius ja la ni..Aku tengok la cerita apa-apa pun sebelum tidur,tapi mimpi lain plak yang aku terima.


Ada ka patut aku pi mimpi pi tangkap ular sawa dengan puak Masai kat Afrika.Ingat aku dok dalam zaman The God Must Be Crazy ka?




Baru aku ingat,abah penah bagitau aku yang filem keluaran tahun 1980 ni asal nak buat dokumentari ja.Tah macam mana boleh tukar jadi filem plak..

Sebelum tidur aku takdak plak dok tengok cerita berkaitan Afrika-Afrika ni..Tiba-tiba ja mimpi..Terus teringat cerita ni..
huhuhuhuhu..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!