Selasa, September 21, 2010

KENANGAN VIDEO KLIP:AQUA-DR JONES

Masa pertengah tahun 1990,kalau tak silap aku muzik Dance Pop menular dengan jayanya kat negara kita.Masa tu kumpulan yang tengah hangat dengan Muzik mesti la kumpulan Vengaboys,Toy Box,Cartoon ngan kumpulan Aqua.

Antara kumpulan-kumpulan ni,aku minat sekali mestilah kumpulan Aqua.Aku terpengaruh untuk dengar lagu ni sebab Paksu aku yang masa tu dah masuk sekolah menengah dok layan lagu ni dalam bilik dia.Aku yang masa tu umur dalam 8 tahun atau 9 tahun layan abis la lagu ni sebab muzik dia ceria.Siap menari-nari lagi.hahahahahahaha...

Aku rasa ramai orang mesti minat dengan lagu Barbie Girl sebab tu Single depa paling berjaya sekali untuk seluruh dunia.Tapi aku minat lagu lain.Hehehehe..



Walaupun masa tu pakaian macam tu tak sesuai d tengok oleh budak-budak kecik masa aku.Tapi aku tengok jugak..Besa la kan..
kikikiki

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!